Театрални новини



Национален фестивал на малките театрални форми

19.05.2011

Национален фестивал на малките театрални форми
„МАЛЪК ГРАДСКИ ТЕАТЪР ЗАД КАНАЛА” ПРЕДСТАВЯ НА

19 май от 18 часа на голяма сцена:

Канкун

С участието на: Ирини Жамбонас (Носител на награда „Икар 2011” за главна женска роля), Христо МутафчиевФилип Аврамов, Искра Донова, Ивайло Христов.

Пиесата "Канкун" е на каталунеца Жорди Галсеран, когото българската публика познава от „Шведска защита”. През последните години творчеството му е истински хит в Европа и зад Океана.

„Хората не са подготвени за собствената си сложност”, казва Бина Харалампиева по повод най-новия си спектакъл, който поставя в Малък градски театър. В „Канкун” четирима души, оставени насаме, изследват почти всички възможни конфигурации на любовните отношения и навлизат в лабиринт от тайни желания, трепети и страхове. Действието е силно сгъстено, „оставя актьорите без дъх”. Двете семейни двойки, които празнуват своята годишнина в екзотичния Канкун, са поверени на Христо Мутафчиев и Ирина Жамбонас, Искра Донова и младия актьор Ивайло Христов. Ролята на Христо Мутафчиев, който се възстановява след инсулт, временно е поета от Филип Аврамов.

***

„КАМЕРЕН ТЕАТЪР 55” - САРАЕВО, БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА, ПРЕДСТАВЯ НА

19 май от 20 часа на камерна сцена

Хелверова нощ”

  • от Ингмар Вълквист
  • режисьор – Дино Мустафич
  • сценография – Кемал Хрустанович
  • Участват: Мирияна Каранович, Ермин Браво

В неназован град на една европейска страна, Хелвер и Карла се крият от бушуващата отвън гражданска война. Въпрос на време е двамата да бъдат открити. Емоционално нестабилният Хелвер обаче приема ситуацията като една голяма игра на войници. Той е вдъхновен от Гилбърт – фашистки паравоенен лидер. Хелвер с ентусиазъм се е включил в кампанията на Гилбърт да отърве страната от „мръсните отрепки”, без да подозира непосредствената опасност, която го грози от действията му.

Пиесата от полския драматург Ингмар Вълквист, която поставя проблема за нарастващия милитаризъм на едно общество, прониква дълбоко в личното пространство на зрителя. Въпреки че мястото на действието не е фиксирано, то може да се случи във всяка страна, в която е имало военен конфликт – от нацистка Германия до бивша Югославия или Руанда. Като сравнява манията на Хелвер по Гилбърт с неговото необмислено насилие над Карла, спектакълът развива тезата за това колко лесно е да манипулираш хората по време на масова истерия.





всички новини от Драматично-куклен театър - Враца »

профил на Драматично-куклен театър - Враца »

всички новини септември 2019 »











 
|   Благоевград   |   Бургас   |   Варна   |   Велико Търново   |   Видин   |   Враца   |   Габрово   |   Димитровград   |   Добрич   |   Дупница   |   Казанлък   |   Кърджали   |   Кюстендил   |   Ловеч   |   Монтана  

|   Пазарджик   |   Перник   |   Плевен   |   Пловдив   |   Правец   |   Разград   |   Русе   |   Силистра   |   Сливен   |   Смолян   |   Созопол   |   София   |   Стара Загора   |   Търговище   |   Хасково   |   Шумен   |   Ямбол  
„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването им приемате употребата на „бисквитките“ от наша страна. Научете повече Разбрах
eXTReMe Tracker